Telegram Add Sticker آموزش افزودن استیکر به تلگرام و حذف کردن آن

آموزش افزودن استیکر به تلگرام و حذف کردن آن

آموزش کامل و قدم به قدم افزودن استیکر به تلگرام و یا حذف کردن استیکر ها از تلگرام به صورت تصویری

موبولوژی

همانطور که میدانید این روزها نرم افزار تلگرام به دلیل قابلیت های ویژه ای همچون : سرعت بسیار بالا در ارسال پیام های متنی , ارسال هر نوع فایل با هر نوع فرمتی , ایجاد بستری امن و رمز نگاری شده ( و غیرقابل ردیابی ) برای ارسال پیام های مهم و همچنین استیکر های متنوع و رایگان , به یکی از پرطرفدارتری نرم افزارهای پیغام رسان در ایران تبدیل شده است !

چندی پیش نرم افزار تلگرام نسخه جدیدی از نرم افزار خود را منتشر کرد که در آن نسخه شما میتوانید استیکر های شخصی برای خود ساخته و یا استیکر های آماده دیگر را در تلگرام خود به راحتی Add کنید .

شاید شما هم استیکرهای جذاب و جالبی را دیده باشید که دوستانتان در محیط های چت از آنها استفاده میکنند و شما هم بخواهید از آن استیکر ها استفاده کنید ! پس نگران نباشید ! شما به وسیله یک ترفند بسیار بسیار ساده میتوانید تمامی استیکرهایی که دوستانتان استفاده میکنند را برای تلگرام خود اضافه کرده و از آنها استفاده کنید .

همچنین ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک مجموعه ای از استیکر ها را به طور کلی و برای همیشه از تلگرام خود Remove ( حذف ) کنید .

پس با موبولوژی همراه باشید .

توجه : نسخه نرم افزار تلگرام شما حتما باید 2.9.0 و یا بالاتر باشد . در غیر اینصورت شما نمیتوانید از این آموزش استفاده کنید .

آموزش افزودن استیکر به تلگرام :

موبولوژی

افزودن استیکر به تلگرام بسیار ساده و راحت میباشد !

شما 2 راه برای افزودن استیکر به تلگرام خود دارید :

  1. افزودن استیکر به تلگرام از طریق ارسال استیکرها توسط دوستانتان
  2. افزودن استیکر به تلگرام از طریق لینک های اختصاصی استیکرها

1. افزودن استیکر به تلگرام از طریق ارسال استیکرها توسط دوستانتان :

برای افزودن استیکر به تلگرام خود از روش اول , کافیست شخصی یک استیکر را در محیط چت در تلگرام ارسال کند ! آنگاه شما میتوانید پک کامل همان استیکر را برای تلگرام خود اضافه کنید . پس کافیست از دوستان خود بخواهید استیکرهای مختلف را در محیط های چت در گروه ها و یا پیغام خصوصی برای شما بفرستند تا از طریق این ترفند , بتوانید آن استیکر ها را برای خود Add کنید .

بعد از اینکه شخصی در محیط چت , یک استیکر را فرستاد , شما میتوانید 3 مرحله ساده زیر را انجام دهید :

1. همانطور که در شکل زیر میبینید , شخصی یکی از استیکر های مجموعه کلاه قرمزی را در محیط چت ارسال کرده است ! ( همان استیکری که در آن عبارت ” گفتا غم تو دارم …… ” نوشته شده است ) . در این قسمت شما میبایست بر روی همان استیکر یک لمس کوتاه کنید ( ضربه بزنید ) :

1

2. بعد از لمس کردن آن استیکر , گزینه هایی مانند تصویر زیر باز خواهد شد . برای Add کردن مجموعه استیکرهای کلاه قرمزی , شما میبایست گزینه “Add to Stickers” را انتخاب کنید :

2

3. اکنون تمامی استیکرهایی که در مجموعه “کلاه قرمزی” میباشد را به صورت یکجا مشاهده میکنید . دقت داشته باشید که در بالای مجموعه استیکر ها , نام مجموعه استیکر ها نوشته میشود که در تصویر زیر , نام این مجموعه از استیکرها “کلاه قرمزی 94 – Kolah Ghermezi M.H.F” میباشد . در نهایت برای نهایی شدن این عملیات و اضافه شدن این مجموعه استیکرها به تلگرام شما , میبایست گزینه سبز رنگ “ADD STICKER” را انتخاب کنید :

3

اکنون مجموعه استیکرهای “کلاه قرمزی 94 - Kolah Ghermezi M.H.F” به تلگرام شما اضافه شده است و شما میتوانید از قسمت زیر به آنها دسترسی داشته باشید ( به وسیله فلش قرمز رنگ در تصاویر زیر مشخص شده است ) :

Screenshot_2015-06-02-12-22-00

Screenshot_2015-06-02-12-21-49

 

2. افزودن استیکر به تلگرام از طریق لینک های اختصاصی استیکرها :

این روش بسیار بسیار ساده تر از روش قبلی میباشد ! شما کافیست بر روی لینک مخصوص یک مجموعه استیکر لمس کنید تا بعد از مشاهده استیکر ها بتوانید آنها را Add کنید .

برای مثال وقتی به شما یک لینک از مجموعه استیکر ها را دادند , کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

1. برای Add کردن استیکر ها بر روی لینک مخصوص آنها لمس کوتاه کنید .

2. بعد از آن پنجره ای باز خواهد شد که شما باید انتخاب کنید که آن لینک به وسیله چه نرم افزاری باز شود و شما میبایست نرم افزار “Telegram” را انتخاب و در نهایت گزینه “Just Once” به معنی “فقط همین یکبار” را انتخاب کنید :

Screenshot_2015-06-02-12-24-33

3. اکنون مانند روش قبلی تمامی استیکرهایی که در مجموعه “Spotty” میباشد را به صورت یکجا مشاهده میکنید . دقت داشته باشید که در بالای مجموعه استیکر ها , نام مجموعه استیکر ها نوشته میشود که در تصویر زیر , نام این مجموعه از استیکرها “Spotty” میباشد . در نهایت برای نهایی شدن این عملیات و اضافه شدن این مجموعه استیکرها به تلگرام شما , میبایست گزینه سبز رنگ “ADD STICKER” را انتخاب کنید :

Screenshot_2015-06-02-12-24-41

اکنون مجموعه استیکرهای “Spotty” به تلگرام شما اضافه شده است و شما میتوانید از قسمت زیر به آنها دسترسی داشته باشید ( به وسیله فلش قرمز رنگ در تصاویر زیر مشخص شده است ) :

Screenshot_2015-06-02-12-22-00

Screenshot_2015-06-02-12-21-49

 

آموزش حذف کردن استیکرها از تلگرام :

موبولوژی

گاهی اوقات شما مجموعه از استیکرها را به تلگرام خود اضافه میکنید که ممکن است در آینده بخواهید آنها را پاک کنید . به همین منظور میتوانید از آموزش بسیار ساده زیر استفاده کنید :

1. ابتدا نرم افزار “Telegram” را در گوشی خود اجرا کنید .

2. در صفحه اصلی نرم افزار تلگرام گزینه “3 خط (3Line)” را از بالای سمت چپ نرم افزار انتخاب کنید ( در تصویر زیر مشخص شده است ) :

Screenshot_2015-06-02-13-21-20

3. اکنون صفحه ای از سمت چپ برای شما باز خواهد شد که منوی نرم افزار تلگرام میباشد . شما در این قسمت میبایست گزینه “Settings” را انتخاب کنید :

Screenshot_2015-06-02-13-21-45

4. بعد از وارد شدن به قسمت Settings یا همان تنظیمات , کمی به پایین اسکرول کنید تا به گزینه “Stickers” برسید . اکنون آن را انتخاب کنید :

Screenshot_2015-06-02-13-22-00

5. در این قسمت تمامی استیکر هایی که تا کنون به تلگرام خود اضافه کرده اید ( Add کرده اید ) را مشاهده میکنید . ما در این مثال میخواهیم یکی از مجموعه استیکرهایی که به کارمان نمی آید , یعنی مجموعه استیکر های “Animals” را حذف کنیم . برای حذف کردن آن گزینه “3 نقطه (3Dot)” را طبق تصویر زیر انتخاب میکنیم :

Screenshot_2015-06-02-13-23-34

6. اکنون چند گزینه به صورت Pop-Up برای شما باز خواهد شد و شما برای حذف کردن استیکرها میبایست گزینه “Remove” را انتخاب کنید :

اکنون مجموعه استیکرهای Animals به طور کامل از تلگرام شما حذف شد !

10 نظر

  1. قیمت طراحی سایتقیمت طراحی سایتsays:

    مطلب خوبی نوشته بودید ممنون . به سایت ما هم سر بزنید.

    • مدیر سایتامیرحسین احمدی(mrahmadi1) :

      با تشکر.چشم

  2. فروش وخدمات پرینت سه بعدیفروش وخدمات پرینت سه بعدیsays:

    سایت خیلی خوبی دارید مممنون

    • مدیر سایتامیرحسین احمدی(mrahmadi1) :

      با تشکر

  3. فروش وخدمات پرینت سه بعدیفروش وخدمات پرینت سه بعدیsays:

    ممنون سایت عالی دارید

    • مدیر سایتامیرحسین احمدی(mrahmadi1) :

      باتشکر ودل گرمیتان

  4. manicuremanicuresays:

    It's awesome to go to see this site and reading the views of all friends regarding this post, while I am also zealous of getting know-how.

  5. manicuremanicuresays:

    you're truly a just right webmaster. The website loading speed is incredible. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. Furthermore, The contents are masterwork. you have performed a excellent process on this matter!

  6. EduardoEduardosays:

    Hi there very cool site!! Man .. Excellent .. Wonderful .. I will bookmark your site and take the feeds additionally? I am glad to search out so many helpful information here in the submit, we need work out extra strategies in this regard, thank you for sharing. . . . . .

  7. manicuremanicuresays:

    Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your website? My blog site is in the very same area of interest as yours and my visitors would certainly benefit from a lot of the information you present here. Please let me know if this ok with you. Thanks!

  8. salomebrihon.blogas.ltsalomebrihon.blogas.ltsays:

    Fastidious answer back in return of this question with firm arguments and telling everything concerning that.

  9. http://headuwnkxuvqkq.soup.iohttp://headuwnkxuvqkq.soup.iosays:

    Hey, I think your site might be having browser compatibility issues. When I look at your blog in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, awesome blog!

  10. chaturbatefreetokenshack.comchaturbatefreetokenshack.comsays:

    I'm amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is an issue that not enough people are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my hunt for something relating to this.


خبرنامه